Wersja nieobowiązująca z dnia

Załatwianie spraw

Zasady
Załatwianie spraw

  • wszelka korespondencja przychodząca odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Dyrektora Naczelnego do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji przez Kancelarię.
  • wyjaśnień dotyczących funkcjonowania szpitala udziela Dyrektor Naczelny;
  • wyjaśnień na temat świadczeń leczniczych udzielają Dyrektor ds. Lecznictwa, Dyrektor ds. Pielęgniarstwa,
  • Dyrektor Naczelny przyjmuje osobiście interesantów we wtorki od 13:00 do 14:00,
  • Dyrektor ds. Lecznictwa przyjmuje osobiście interesantów w poniedziałki od 13:00 do 14:00,
  • Dyrektor ds. Pielęgniarstwa przyjmuje osobiście interesantów w środę od 13:00 do 14:00,
  • Koordynator ds. Praw Pacjenta – od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:00,

Prowadzenie i udostępnianie
Dokumentacja medyczna:
Zasady postępowania z dokumentacją medyczną określa:

  • Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. z dnia 28 stycznia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 186).);
  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2015 r. poz. 2069)

Pozostałe:

  • informacje na temat danych nie związanych z działalnością medyczną udzielane są na pisemny wniosek osoby zainteresowanej
  • udostępnienie informacji publicznej odbywa na zasadach określonych przez Dyrektora Naczelnego ustalonych w oparciu o ustawę z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. z dnia 19 listopada 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2058))
  • Cennik usług medycznych

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.